Vilken lycka!

Tindra har sovit hela natten utan att vakna en enda gång i sin nya säng! Hoppas att det fortsätter lika bra i framtiden. Och dessutom somnade hon helt själv igårkväll. Är det påväg att vända nu? Glad blev jag i alla fall, hihi. Nu ska det bara hålla i sig också. Det har i alla fall slutat snöa nu och jag skojar inte när jag säger att vi har en halvmeter med snö på sina ställen. Vi ser ju knappt våra vinbärsbuskar på baksidan! Alltså jag tror inte att jag har sett såhär mycket snö (här nere alltså) innan jul så länge jag har bott här! Men det är kul faktiskt. Så jag och Tindra får väl gå ut och leka och åka lite pulka i snön sen när det blir ljust. Funderar även på om vi skulle åka till torp hon och jag, kanske ikväll. Jesper jobbar nämligen hela jäkla dagen idag så det får bli en helt egen mamma-dotter-dag idag. Frågan är bara vad vi ska hitta på hela dagen. Någon som vill leka med oss? Haha! Nä nu ska jag försöka underhålla min dotter lite. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0