Avslut!

Ja nu avslutar jag denna dagen, innan jag kramar kudden, men en "dagens-lista". Enjoy!

dagens låt: Fronda - Knock on woods
dagens klädsel: Baggyjeans & ett linne.
dagens skor: "jömpadåjjor"
dagens frisyr: Utsläppt
dagens mat: Tacos
dagens händelse: Bingolotto ;P 
dagens planer: Nästa plan är att nana iaf ;)
dagens vill ha: Kameraväskan från net on net
dagens saknad: Norrland
dagens tråkigaste: Mensvärk
dagens roligaste: Att det var fint väder.
dagens dummaste: Att vi inte vann på bingolotto
dagens köp: Mat och choklad
dagens godis: Amigochoklad
dagens mående: Rätt glad, men har mensvärk och lite ont i ryggen
dagens äckligaste: Tindras spya på täcket, haha
dagens sötaste: Tindra såklart! :D
dagens komplimang: Du är så fin gumman (av min älskling).
dagens kärlek: Jesper
dagens dryck: Fanta
dagens telefonsamtal: Försökte ringa bingolotto på en såndär "extrachans" men jag kom inte fram.. 
dagens känsla: Bebissugen :P Men dock så ska vi inte ha nån bebis nu! Skulle nog inte orka vara gravid nu samtidigt som Tindra utvecklas som mest och man måste springa och jaga henne :P

Nää om man skulle piss å gå å lägg sä! He låt som en bra idé! Eller va säg ni?
Tjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0