Det sämsta programmet!

Ja detta var nog den sämsta delfinal av melodifestivalen nånsin faktiskt. Det var väl 1 låt som var någorlunda bra och dom gick inte ens vidare. Star pilots. Dom var rätt grymma faktiskt. Men men, nu kan ju inte jag bestämma det. Men resten av låtarna var fan skit egentligen. Visst gillar jag Shalene, men låten var för lugn, Agnes - helt ok, men inte tillräckligt bra, jag kommer inte ens ihåg hur hennes playback-låt gick. Nono, helt inte bra. Men men, vi får väl se hur det går i andra chansen för Star pilots.

Sen en annan skitgrej. Eller jaa, jag blev glad på ett sätt. Det kommer en sjunde säsong av one tree hill (och som Tony Irving säger) MEN Lucas och Peyton ska inte vara med?! WTF??? Nää tydligen så vill Chad Michael Murray bara satsa på filmroller och Hilary Burton likaså. Vafan? OTH kommer ju verkligen inte bli sig likt efter detta i alla fall. Men vi får väl se. Jesper (och jag) tror att Lucas och Peyton kommer dö i en bilolycka eller nått nu i sista avsnittet av säsong 6. Men vi får väl bara vänta och se. För tydligen var det väl inte HELT säkert på att dom inte skulle vara med, men ändå. Jäkligt trist om dom inte ska vara med. Man vill ju se hur P´s och L´s lille knodd kommer se ut. Jaja, så nu återstår det att se alltså. Håll tummarna på att dom ändrar sig! Och ändå, det kommer ju faktiskt en sjunde säsong, med eller utan dom. TJIIIHOOOO!!!!

Nä nu ska jag ta och bädda iordning på soffan. Japp ni läste rätt, soffan. Jag sov här ute inatt bara för att jag hostar så mycket och vill inte väcka Tindra i onödan, så jag tänkte att jag sover här ute inatt med eftersom min hosta fortfarande är HEMSK och högljudd.

Sov så gott!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0