Så jäkla ont.

Jag har gått med lite småont i ryggen hela dagen. Men jag trodde att det var en såndär värk som brukar gå över efter en timme eller så..för det kan jag ha ibland. Men nu jäklar kan jag knappt gå. Vette tusan vart jag ska ta vägen. Funderar även på om min bästa kompis är påväg (mensen) för jag har lite mensvärk känner jag. Fan vart kan jag gömma mig? Denna dagen känns så jäkla piss alltså. Och Tindra är hängig nu med. Hon var toppen pigg och glad imorse men nu gnäller hon mest stackarn. Uuh. Hur ska man orka. Jaja får se det positivt. Det är inte så länge kvar till sängdax. Funderar på att lägga mig sammtidigt som Tindra. Men får väl se hur jag känner mig sen. Nu hinkar jag cola iaf. Gott som fan. Snälla Krewer kom hit med en påse chips, cola och panpizza till mig. Känner att jag måste vara lite onyttig. Man känner sig ju bakfull. Hmm..jag fick i mig en halv panpizza..blää. Men men det går nog bra sen.

Nä nu vaknade dotra min så jag får väl gå och försöka lyfta upp henne ur sängen.
Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0