Sex med sin bil?!

Satt precis och kollade på en så jääävla äcklig dokumentär som gick på femman. Den hette "Min bil är min älskarinna"! Hur jävla äckligt är inte det? Handlade om 2 killar som inte hade ett endaste intresse för killar eller tjejer utan dom tände enbart på bilar. Smekte, runkade, knullade avgassystemet UUUÄÄÄÄÄCK!!! Man blev så jävla äcklad. Och ni fårr ursäkta mitt fina ordval i detta blogginlägg men jag kan inte låta bli alltså. Och gubben började smeka och pussa på ANDRAS bilar med! Och han hade till och med "sex" med den andra killens bil utan hans vetskap, nä fy fan säger jag. Det var nog det äckligaste jag har sett i hela mitt liv. Och dom här två skulle träffas på en bilutställning någonstans i USA och gubben börjar gå och smeka och pussa på typ alla bilar han såg. Nä jag fattar fan inte hur i HELVETE han kan göra sånt på någon annans bil!! Hur fan tänker man då? Den andra killen var i alla fall hyfsad nog att han inte började smeka på någon annans bil. Nä jag vet inte vad jag ska säga, så jävla äckligt alltså! Jag får kalla kårar i hela kroppen. Och gubben kallade sin sperma för kärlekssäd och jag vet inte allt. Nej fy för sånt där! UÄCK!

Jag och Malin har i alla fall tränat idag igen. Fy fan vad jobbigt, men skoj! För nu känner jag att jag börjar lära mig stegen mer och mer och det gör ju också att man orkar mer. Och då blir det ju automatiskt roligare. Imorrn skulle Malin ha en vilodag så jag funderar faktiskt på att testa något nytt imorrn. Carmen Electras hip hop workout. Den såg väldigt rolig ut i alla fall. Annars kanske jag kollar om jag kan hitta någon mer rolig träning. Det gör jag ju garanterat. Men vi får se som sagt. Sen körde vi ju pilates som avslut med. Det är alltid skönt för då stretchar man extra mycket. Nåja, kanske blir en vilodag för mig med imorrn, för det går så bra program på tv:n men men, får se hur jag gör.

Nu ska jag alldeles strax lägga mig i soffan och läsa några sidor av en annan bok jag börjat på. Får se om den är bättre än Jag dödade mitt barn. För den orkade jag inte ens läsa ut, tyckte den var seg.

Sen är det natten så nu säger jag God Natt!

Kommentarer
Postat av: freja

8 månader? nästan som min skrutt.. hon är 10 månader. visst går det sjukt snabbt? känns som igår som jag satt hemma och hoppades att hon skulle lära sig rulla runt eller krypa. haha.. nu vill jag bara få stopp på henne! ..går efter möbler i en jäääävla fart här hemma. hon är som en minitornado!

2009-02-24 @ 22:38:19
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopieras och besvaras i din egna blogg :) Välkommen in!

2009-02-25 @ 00:53:03
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Carolina

Otroligt vacker vinterbild du har i headern:)

2009-02-25 @ 03:59:45
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: Jennyli

Fast är det inte bättre att han tänder på bilar än barn/djur? Såg oxå dokumentären, satt mest och garvade! Ganska oskyldig böjelse, jämfört med andra..

2009-02-25 @ 09:48:09
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0