Träningen fortsätter!

Japp, nu har jag ju som sagt bestämt mig att jag ska bli av med mina gravidkilon på riktigt. Eller ja, mina gravidkilon har rasat nu, så jag ligger egentligen på plusminusnoll, men jag hade ju några extrakilon redan innan jag blev gravid, och nu ska dom bort! Så idag var Malin här och vi tränade först nästan 1 timme med aerobic/dans/box (SVINJOBBIGT!!) Sen tog vi en femminutare och sen körde vi 30 minuter pilates. Det är grymt skönt, men nu är jag jäääkligt mör i kroppen kan jag tala om! Men det känns ju att man gjort någon nytta i alla fall, så det är bra. Tror att jag kommer att ha en grym träningsvärk imorrn. Men vi får se.

Imorrn ska vi i alla fall till bvc. Vi ska vara där klockan 10 så jag tror faktiskt att det blir en liten promenad dit. Det tar väl en sisådär 20-30 minuter att gå, kanske längre med tanke på att det kanske inte är det lättaste att gå med barnvagn nu, men vi får väl se. Jag ska i alla fall gå dit. Och sen blir det ju att gå hem också givetvis, så det är nog ganska lagom innan frukost. Sen funderar jag på att åka till den föräldragruppen för unga mammor på öppna förskolan. Kan ju vara trevligt att träffa någon mer som är i ungefär samma ålder som en själv. För jag hinner allt hem efter bvc, äta frukost, hämta bilen och sen åka. Men vi får väl se som sagt hur jag gör. Ska i alla fall fråga om Malin vill följa med på promenad till bvc. Sen vågar jag nästan garantera att det blir ett träningspass på kvällen igen. För jag ska försöka köra i alla fall 5 dagar i veckan (då gubben jobbar kväll passar man på, haha!). Söndag till och med torsdag kväll, sen kan jag ha "vilodagar" fredag och lördag, för det beehöver man ju också ha. Kan ju bli någon promenad men det räknar jag inte som träning på samma sätt. GUUUD vad jag babblar på om denna träning, men det har blivit en lite fixidé från min sida nu. Nu när jag ÄNTLIGEN fått motivationen igen! Sen skadar det ju inte om jag kan få lite pushning med, för det hjälper verkligen!

Nu funderar jag faktiskt på att nana kudden alldeles strax, ska bara ta mig en kik i mina favoritbloggar och på forumet.
Men jag skriver mer imorrn!

God natt och sov så gott mina trogna läsare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag hoppas du kan inspireras av min blogg om kost & träning! :) mvh johanna

2009-02-24 @ 00:16:40
URL: http://johannaek.blogg.se/
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Gillar din header :D

2009-02-24 @ 23:18:56
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0