Vilken natt!

Tindra har verkligen sovit uruselt inatt. Hon har vaknat och gnällt några gånger så man fått kliva upp och ge henne nappen. Sen har hon legat och bökat runt i sängen och verkligen vridit och vänt på sig. Huvva. Så man är lite småtrött idag. Fast ändå är jag piggare än vad jag trodde att jag skulle vara. Jaja får väl se om hon gör likadant inatt. Men jag vette tusan vad jag ska tro om hennes mage alltså. För nu har hon bajjat fleeeera gånger om dagen i en veckas tid. Trodde ju att det kanske kunde vara tänder på gång, men jag har då inte sett några ännu. Men vi får väl se. Får ta mig en kik i hennes mun lite senare.

Nu sitter jag här med kliande fingrar. Hur ska jag kunna hålla mig till ikväll med att titta på One tree hill?  Gosch! Men det går nog. Får se till att jag har nått att göra under tiden. Skulle ju behövt åka till arbetsförmedlingene och skriva in mig med. Så det blir nog bra detta.

Nää nu ska jag kika runt här lite snabbt sen ska jag försöka få i mig lite frulle.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0