Bilderna har kommit!

Ja idag kom bilderna från fotostudion som vi var och tog förra veckan. En hel del blev ganska bra faktiskt. Har lagt upp en sisådär 30 bilder på bilddagboken. (http://MrsAnderss0n.bilddagboken.se) För jag orkar inte ladda upp alla här faktiskt. Så ni får väl kika in där om ni är nyfikna. Malin ska lägga upp lite av bilderna på sin bilddagbok med, men just nu så är hon här så dom får ni allt vänta på lite, hehe. Ska väl ladda upp dem på modellbilder med, men jag har inte bestämt mig för vilka jag vill lägga upp där ännu. Antingen kommer jag ta bilderna på mig i bröllopsklänningen eller så kommer jag ta några porträttbilder.

Nu efter att Tindra ska få sin gröt och få gå och nana så ska vi se en film. Ett ufo i new york tror jag den hette, efter det blir det nog ett avsnitt av one tree hill! YEAH! Avsnitt 15. Få dreggla lite över Lucas Scott, hahaha! Det måste ju bara komma en säsong 7 med, hoppas på det i alla fall. Men tydligen så är det upp till skådespelarna eftersom dom skriver kontrakt, om det var 6 år åt gången och nu har dom ju spelat in 6 säsonger. Man kan ju bara hoppas att dom fortsätter, hehe. Annars vette tusan vad man ska hitta på..

Just det, vi var ju på bvc idag med. Nu är hon stor lilltösen. Hon vägde 7490 gram och hon var 67,5 centimeter lång. Inte konstigt att 68-kläderna börjar kännas snäppet för små, haha. Men jag ska nog ge mig ut på en shoppingtur när lönen kommer, för tjejen kan ju inte springa naken heller, haha. Ska nog ta mig en tripp inne på Tommy och Annika och shoppa lite villervalla-kläder och sånt smått och gott, hihi.

Nä nu ska jag ge tjejen lite gröt.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0