Fotningen gick bra.

Ja fotningen gick allt bra. Tindra var snäll hela tiden hon med. Lite gnällig ett tag men jag tror att hon var lite trött. Sen får vi väl se om vi fick några fina kompisbilder också. För vi tog ju några bilder ihop. Sen tog vi några bilder på mig i bröllopsklänningen och lite sånt. Får hoppas att bilderna dimper ner i brevlådan SNART. I alla fall denna veckan, hehe. Jag är lite otålig. Vill ju se hur dom ser ut. Jag fick ju även prova min kamera lite. Var så sjukt roligt alltså! Jag måste skaffa mig en studio, haha. Med massa blixtar och sånt. Jag har lagt upp 3 av bilderna på bilddagboken, men jag tror att jag ska lägga in några fler. Någon på Tindra. Jag försökte ta sånna fina bilder när hon liger på en fårskinnsfäll, men ungen vägrar ju ligga stilla, haha. Så det var inte det lättaste. Men någon bild tror jag att jag fick till. Får kolla igenom dom en gång till. http://MrsAnderss0n.bilddagboken.se

Undra om man skulle ta och lägga sig. Jag slumrade till på soffan, haha. Men nu är det faktiskt natti natti!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0