Let´s dance!

Ja jag kan inte hålla mig, måste skriva ett inlägg om let´s dance!
Den som jag trodde skulle vara en av dom sämsta visade sig vara en av dom bästa! Jag trodde inte att Morgan Alling kunde dansa så bra. Men han var ju grym på det där! Och jag trodde VERKLIGEN att blondinbella skulle vara bättre på att dansa än vad hon faktiskt var. Hon var helt enkelt kass. Hon ska nog hålla sig till bloggandet och sånt istället, för det är nog det hon gör bäst.
  Jag tycker att det är rätt skoj att sitta och titta på let´s dance. Jag älskar ju dans även om jag inte kan dansa själv. Men jag tror att det hade varit roligare om "vanliga" människor kunde söka till programmet. Hade nog varit roligare att titta på. Och så att sånna som ALDRIG har dansat förr ska få komma med och tävla. Visst är det skoj att titta på alla kändisar som dansar, men jag tror nog ändå att det hade varit roligare med vanliga svenssons! Men det lär väl inte hända.

Nåja, det får vara allt för denna kvällen!

GO MORGAN! GO MORGAN! GO MORGAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0