Nu bloggar jag igen.

Men jag har faktiskt inget bättre för mig just nu, hehe. Jag är så glad!! Jesper överaskade mig idag och köpte ett nytt objektiv till mig. GUD vad glad jag blev! Så nu har jag ett 70-300mm objektiv också. Iiih! Så ikväll blir det att prova det, eller ja, direkt han kommer hem ska jag prova det, hehe. IIIH min gubbe kan vara så snäll när han vill det. Älskar dig älskling!!

Sen vill jag bara tipsa om att ni numera kan följa mig genom bloglovin! Om ni tittar i spalten till höger, under "sök i bloggen" så hittar ni en ikon, tryck på den så kan ni följa alla mina knasiga, roliga, tråkiga och onödiga blogginlägg som jag gör varje dag, haha! Enjoy!

Nu ska jag gå och plocka upp min dotter som ligger och tjötar i sin säng. Hoppas att jag inte hittar henne som jag hittade henne i morse. Hon gjorde en pippi långstrump, haha! Hon låg alltså med fötterna där huvudet ska vara och fötterna var det enda man såg, för resten av hennes kropp låg under täcket, haha! Hon är så söt pluppan.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0