Thai, shopping och hårfärg

Ja nu har jag en känsla av att detta kommer bli ett långt inlägg, hehe. Men dagen har spenderats med att först käka lunch på thai palace, det var mumma!

Erkän att det ser gott ut! Provade lite nytt med fläskkött i nån sås och det var STARKT, men ack så gott. Och så var det nått mer med kyckling och curry. Och jag kan säga att jag komma aldrig mer våga ta med Tindra på restaurang, haha. Ingen fick väl någon matro där inne, hehe. För när Tindra tjötar så tjötar hon HÖGT! Haha, jaja det är smällar man får ta. Sen åkte vi ut till torp en sväng. Där blev det lite shopping på rean på Gina Tricot. Hittade en jättefin kofta och en skjortklänning för 49kr/styck. Och jag är sååå lycklig för på koftan kunde jag ha storlek small och på klänningen kunde jag ha storlek 38, hihi. Här kommer bilder från shoppingen.
 

Sen färgade lilla Malin mitt hår. Färgen hette warm choclate, hehe. Men det blev snyggt.
 

Ja detta var min dag i bilder och ord, hehe. Jag har även köpt ett fotoalbum så nu ska jag sätta mig och sätta in lite bilder. Om jag inte skriver mer ikväll så får jag säga kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0