Tiden springer iväg

Kan man ju lugnt säga! Nästa vecka blir Tindra 7 månader och nu går utvecklingen i rasande fart. Hon sitter helt själv en bra stund på golvet innan hon blir trött och lägger sig ner, eller tippar, haha. Hon älskar att stå och så har hon börjat mysa väldigt mycket. Hon lägger ner huvudet på axeln och ligger där, precis som när hon var spädbarn. Det är sååå mysigt! Ska bli kul att gå till bvc nästa vecka och se hur mycket hon har gått upp i vikt nu på en månad. Och hur lång hon har blivit, för nu börjar vissa 68-kläder bli för små, fastän 74-kläderna är jättestora, hehe. Och blöjorna måste vi också gå upp i storlek snart känns det som. För dom börjar också bli små. Varför växer dom så fooort? Gah! Och kryper gör hon nog snart med. Hon gick upp helt i krypställning förut och det har hon aldrig gjort förut, synd att jag inte hann ta kort på det. Annars drar hon sig antingen framåt eller bakåt, eller så rullar hon runt, hehe. Hittade henne med huvudet bredvid ps3an häromdagen, såg lite småkul ut faktiskt. Men men..slutsatsen av detta är alltså att min pluttiga lilla tjej faktiskt inte är så liten längre.

Just nu sitter vi och kollar på lipstick jungle. Faktiskt en rätt rolig serie om jag får säga det, hehe. Och nu ska vi faktiskt fortsätta titta. Får se om jag orkar skriva mer sen eller om jag tar det imorrn.

Night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0