Tyckte ni rätt åkte ut?

Ja tyckte ni rätt åkte ut från let´s dace? Det tyckte inte jag. Eller jaa, hon kunde också ha åkt ut. Men dom som är bäst är Laila Bagge och Morgan Alling. Jag tycker fortfarande det. Sämt är väl Kitty och Carl Jan kanske. Har nog inte sett sämre, haha. Jaja man får väl se om dom lyckas utvecklas. Det är ju några veckor kvar.

Jag måste verkligen sätta mig ner med min fotobok snart tror jag. Ska försöka knepa ihop det där. Men det är inte det lättaste. Har inte ens varit inne och sett hur man ska göra eller hur man ska lägga upp det. Hur vi ska lägga in bilderna och om det ska vara någon text. Får man välja utseende på omslaget eller är det ett speciellt omslag? Jaa, jag får nog gå in och ta mig en titt. Jag hoppas att man inte behöver sitta och göra allt på en gång. Utan att man kan spara för att forsätta en annan dag. Annars lär det ju ta en hel natt. Nää, men så kan det väl inte vara? Eller? Jag får nog gå in och ta mig en titt. För hur sjutton ska jag lyckas fylla typ 80 sidor med bilder på en dag? Det lär ju ta flera timmar. Och jag tänkte faktiskt att boken inte BARA skulle innehålla bilder på Tindra, men det är sjukt svårt det med. För jag har nästan bara bilder på henne. Ujuj, hur ska detta sluta. Tur att jag har fram till i december på mig, haha.

Nä nu får det nog snart bli läggdags. Undra hur det kommer gå.
Nåväl nu ska jag glo lite på tv. Ha en bra natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0