Undra om man skulle..

Ja jag är riktigt sugen på att åka till Baby & Barnmässan i Göteborg. Tror nog att vi ska försöka åka ner. Det är ju ett tag kvar, men jag hade tänkt åka redan förra året men det blev aldrig av. Så iår ska jag banne mig ner! Mässan är 27 februari till 1 mars. Känns som att lördagen är bäst att åka på. Då är det några fler som jag känner som ska ner också. Skulle vara skoj. Och jag skriver som Sophia att det som hade varit roligast hade ju varit att bo på hotell Gothiatowers också. Får nog kolla upp detdär lite närmare. Men tror dock inte att vi kommer ha råd. Men man kan ju alltid drömma, haha. För Martina ville att jag skulle komma upp till Uppsala en helg i februari med, så det blir nog bara en dagstripp till Göteborg. Men roligt ändå!

Idag måste jag ta mig till släputhyrningen på Göteborgsvägen. Måste hämta en nyckel och betala släpet vi ska hyra på lördag. Vi måste nämligen flytta volvon som står uppe på tureborg. Undra var fasen vi ska ställa den. Har lite smått panik över det nu. Hade ju tänkt fråga Potkin om vi kunde fått ställa den utanför hans garage ett tag, för Pelle ska komma ner och fixa den och förmodligen ta hem den. Men vi får inte tag på han, så nu har jag ingen aning om var vi ska ställa den. För vi kan inte ställa den i vårat garage här där vi bor, för där måste vi ställa Mazdan. Vi har ju nämligen inga fria parkeringsplatser här så därför måste vi ha det garaget. Åååh jag blir tokig!!! GAH!

Nåja, nu hade jag behövt hoppa in i duschen. Hoppas inte Tindra hinner vakna innan bara.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0