14 timmar och 15 minuter

Vad är det då? Jo jag kan tala om att så länge sov Tindra inatt. Hon som var så trött igår och ville sova redan klockan 17. Men det fick hon ju såklart inte. Men när hon bara suttit och gnällt i en timme så gav jag upp. Hon fick en ny blöja och en vällingflaska. Sen somnade hon ca 18.15 igårkväll. Tänkte att jaja, då vaknar hon väl 6 på morgonen då. Men vad ser jag? Jo hon har sovit till HALV 9 IDAG!!! Helt otroligt! Så hon har alltså fått 14 timmar och 15 minuters sömn inatt. Kanske att man kan få hålla henne vaken lite längre ikväll då? Får väl se. Hon kommer vara utvilad för dagis i alla fall, hehe.

Vad ska man hitta på idag då? Ingen som hellst aning faktiskt. Idag är en sån dag där jag känner att jag inte orkar bry mig om nått. Så jag vet faktiskt inte. Kanske skulle försöka hålla sig i solen idag igen. För nu har allt mitt röda försvunnit. Men jag vet inte..vi får väl se vad jag gör.

På måndag kommer min storasyster och hennes dotter hit. Det ska bli riktigt trevligt. Men vädret ser inte ut att bli lika trevligt. Bara för att dom kommer så ska det regna. Vi som ska åka till skara sommarland och allt. Kan ju alltid hoppas att vi får fint väder åtminstonde den dagen vi är på skara. Annars får vi väl se vad vi kan hitta på för skoj resten av veckan. Känns som att jag inte har så mycket fantasi just nu. Kan ju hoppas att dom vill komma med förslag.

Nä nu måste jag ju skynda mig. Ska byta en stinkiblöja och klä på gumman sen måste vi till dagis!
Ha en supertrevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad skönt att hon sov så länge:D

2009-07-02 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0