3 filmer

Ja, vad ska man annars göra när det har regnat hela dagen? Vi har suttit och glott på 3 filmer, haha! Först såg vi någon mysko film som hette Boy A. Vart någon typ av drama som jag bara tyckte var långtråkig och seg. Sen såg vi Rosa pantern 2. Den var faktiskt bra. Men dock inte lika bra som ettan. Men man fick skratta lite i alla fall. Sen såg vi Live the dream. Den var också bra faktiskt. Och det var mycket i den filmen som faktiskt stämmer ganska bra. Man ska ju följa sina drömmar. Nåja, nu är jag fruktansvärt seg i kroppen och knoppen i alla fall. Så jag ska nog alldeles strax gå och krama kudden.

Ääh jag orkar inte skriva mer idag. Ska kolla forumen och lite sånt nu.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Nina

kände inte igen designen.. men ja kände ju igen ditt namn, dig å bloggnamnet :D men inte visste jag att du var gravid!! massa grattis!

2009-07-17 @ 10:28:06
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0