Biblioteket och lite bilder.

Idag var jag ute och körde moppe runt halva stan, haha! Jaa, kändes både smidigare och billigare att ta den. Jobbigt att hitta parkeringsplats och sån skit. Så jag tog moppen. Åkte ner till biblioteket och lånade dessa böcker:



Den ena känner säkert alla igen. Eller i alla fall hört talas om. Emma, mias dotter. Det är alltså en uppföljare på gömda, asyl och mias hemlighet. Denna ska alltså vara skriven Mias dotter Emma efter deras flykt till Chile och USA. Eftersom jag läst alla andra bocker får jag väl läsa denna också. Men har hört många som säger att den är kass. Men jag ger den ett försök i alla fall.

Den andra boken, fråga Alice, är en dagbok från en 15 årig tjej i USA. Hon är narkotikamissbrukare och hon skriver om sitt liv. Den lät väldigt intressant när jag läste om den så vi får väl se. Nu har jag i alla fall lite läslektyr när jag går och lägger mig och när vi åker till norrland på fredag kväll, hehe. Får nog rota fram min läslampa tror jag.

Sen har Tindra förälskat sig i gåvagnen, hehe. Men hon blir flyyyy förbannad så fort hon går in med den i en vägg eller liknande. Så fort det tar stopp så skriker hon och vill att man ska komma och hjälpa henne loss. Men hon äär ju väldigt söt när hon springer runt med den. Titta själva!

 

Här har hon ju även lastat upp ett leksaksflygplan och en bild på mig i vagnen. Hon lastar alltid upp saker där, hehe. Även i bobbycar-släpet så lastar hon saker innan hon kör iväg. Sötunge!

Sen blev det i alla fall ett bad för lillan och pappa. Men det blev en snabbis eftersom vi kom på att bilen skulle in och laga elhissen idag. Och när Jesper kommer ut, dom tar in bilen, har den en timme sen kommer dom ut och säger att dom har fått fel reservdelar! Dom har fått till vänster bakfönster! FAN VA NICE DÅ!!? Så nu måste bilen in IGEN! Den 12 augusti tror jag Jesper sa. Aah jag blir galen! Nåja, nu kommer EN bild till på Tindra. Nybadad och med en fin grimas, hehe.



Och som ni ser i bakgrunden så är det precis det jag pratade om i ett inlägg förut. Hennes roligaste leksak är en kortlek som hon sprider ut över hela golvet. Nåja, hon sprider inte bara ut kortleken utan ALLT! Hehe, men det är ju fort gjort att plocka upp fastän det känns sååå onödigt. Hehe men söt är hon ändå!

Nä nu ska jag ta en snabbkik innan jag går och lägger mig och läser!
Sov så gott folket! Imorrn måste jag börja med packningen!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: jahaa vad trevligt! :) själv så bor jag i umeå men det är lite mer söder än pite ;P

2009-07-21 @ 22:36:03
URL: http://schniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

2009-07-21 @ 22:41:22
Postat av: Anonym

okej, har lagt till dej nu :)

2009-07-21 @ 22:44:22
URL: http://aammaanndaa.blogg.se/
Postat av: Nina

hihi va söt hon va med vagnen :D

2009-07-22 @ 00:21:12
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har också precis börjat läsa "Emma Mias Dotter". Den är riktigt bra!

2009-07-22 @ 00:55:25
URL: http://lmickelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0