Bilderna från dagen

Ja jag hade bara tänkt visa lite bilder från dagen. Blev inte många men ändå. Vissa bilder ligger på min bilddagbok också bara för att avlasta bloggen lite, hehe. Fast jag kanske ska börja lägga alla bilder i bloggen. Har faktiskt funderat länge på att starta en egen hemsida. Där jag kan lägga upp alla bilder och även blogga på den hemsidan. Så att  man liksom har allt samlat på ett och samma ställe. Men jag har inte hittat någon bra "gör-det-snabbt-och-själv" sida som jag vill använda. Och att greja med en massa koder och designer för hemsidor är jag ju inte direkt bra på. Faktiskt så har jag ingen som hellst aning om hur man gör. Men jag ska nog sätta mig och kolla runt lite. För Jesper vet hur man fixar såntdär, hehe. Tur att man har en datanörd till pojkvän ibland.

Nåja, bilderna var det ja.. Här kommer dom.



Tindras roliga min. Jag måste bara få stanna upp och berätta om den. Hon har alltså börjat göra en sån min. Hon gör minen och så säger hon "ÅH!" HAHAHA!! Ser skitroligt ut. Typ om hon ramlar så säger hon ÅH! och gör minen, hahaha! Aja, fler bilder...













Det regnade till och från, så regnskyddet satt på vagnen och hon kikade ut genom hålet, hehe. Såg lite kul ut.

Ja, resten av bilderna hittar ni på http://MrsAnderss0n.bilddagboken.se

Nu ska jag kika vidare innan sängen kallar!
Puss på er och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

kikar in i din mysiga blogg och passar på att tipsa om min nystartade tävling oxå: http://hannaofsweden.se/2009/july/tavling-barnkorgense.html



Kram Hanna!

2009-07-18 @ 23:00:02
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Nina

ååå vilka fina bilder :D



najs att den fick plats å så då. vi beställde vagn igår å den hade kommit idag. så vi ska hämta den imorrn är planen. ska bli najs å ta ett prov varv med den :D haha



hoppas du får en mysig söndag! krams

2009-07-19 @ 00:31:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0