Bilderna!

Ja här kommer bilderna som jag lovade, hehe.








Och så det färdiga resultatet! Den blev svinnajs! Lite dålig bild dock. Ljuset blänkte så från fönstret och tatueringen var ju insmord med vaselin. Ska ta en bättre bild när den har läkt och sådär. Men Jesper blev nöjd och jag tycker att den blev fräck! Men nog gjorde det ont att tatuera sig på vaden, det tyckte till och med han, hehe!



Jaa, vad händer imorrn då? Jaa, vi ska nog åka till farfar på förmiddagen. Sen ska vi hem till mamma och käka PALT! Ska bli så jävla gott med palt! Det var längesen som fan jag åt det..eller just ja. Jag åt det när jag och Tindra var uppe sist. Men det är i alla fall nästan ett år sen. Men det blir ju extra gott när man längtar efter det. Sen ska vi pröva en ny pizzeria här i stan, hehe. Dom hade tydligen så sjukt god pizza så vi måste ju bara pröva om den är bättre än Ängeln. Nåja, får se vilken dag det blir.

Nu ska jag kika forumet en snabbis sen ska jag vara social med min gubbe!
Puss på er! Hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0