Då var det morgon..

Igen! Efter första natten här. Hur var natten då? Inget vidare egentligen. Jag kunde inte somna igår, hur trött jag än var. Men jag kanske var FÖR trött. Vet inte. Men efter ett tag somna jag i alla fall. Men Tindra har vaknat sjuhundrafemtioelva gånger. Hon har blivit jätteförkyld och har lite feber idag. Så det blir till att åka och köpa alvedon idag. Jag behöver ändå ha mer hemma också så jag tog aldrig med mig något. Men det är tur att det finns helgöppet apotek även i Piteå. Det är inte illa pinkat, hehe. Så det blir en tripp dit.

Vi ska ju hem till Anki idag med. Men jag får nog skicka ett sms till henne och fråga om Tindra får följa med. Hon har ju också en "liten". Han är ju inte så liten längre men jag tror inte att hon vill att han ska bli smittad ändå faktiskt. Men vi får se. Ska i alla fall skicka ett sms. Annars får Tindra stanna hemma. Annars blir det en ganska lugn dag idag tror jag. Imorrn ska vi hem till mamma och äta palt. Tänkte kolla om farfar är hemma imorrn med. För då skulle vi kunna hälsa på han på förmiddagen. Jag ska i alla fall ringa och fråga han.

Nää nu ska jag bara kolla här en snabbis. Sen blir det frukost.
Puss på er och ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0