En dagens tack!

Ros: Min solbränna, haha! Som blivit BRUN nu! WOHOO!
Ris: Att det är förjävla kvavt!
Humör: Rätt bra faktiskt!
Att göra: Sola :)
Väder: Soligt och varmt
Hår: Uppsatt i en svans
Kläder: Svart kjol och gult linne
Smink: Ingenting alls
Saknad: Palt!
Mat: Vet inte riktigt..
Vill ha: Nya kläder :P

Jag hade ju glömt bort att jag hade "lovat bort mig" idag. Jag ska ju åka till torp och fika med några mammor från forumet. Det ska bli kul att träffa lite nytt folk faktiskt. Och folk som har BARN. Det ska bli extra roligt faktiskt. Dom skulle nog träffas på Briggen. Dom skulle väl träffas redan klockan 12, men då är ju lillan på dagis så vi kommer att åka efter att hon har vilat. Så vi är väl där ute vid 14 skulle jag tro. Men vi får väl se. Jesper kanske känner sig ensamen, haha. Men då får han göra det. För detta ska bli ruskigt roligt faktiskt. Så blir han lycklig när jag kommer hem med mcdonaldsmat till han efter fikan, hihi. Det blir nog bra och roligt framförallt.

Nä nu ska jag dra upp min bulle ur sängen!
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack! händer hos dig då?

2009-07-01 @ 16:35:15
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0