En liten uppdatering från magen!

Ja idag, vecka 15+4 (enligt min chansning) så bubblar det mer än vanligt i min mage. Jag har ju som sagt kännt den lille ganska mycket till och från. Men nu gör h*n sig påmind varje dag. Det är väldigt skönt måste jag säga. Man blir påmind om att allt är bra. Det borde det vara i alla fall. Än så länge. Och hicka har den med, hehe. Någon gång ibland. Tog en magbild idag också. Kan ju bara varna er lite. Jag fick massa bristningar under förra gravven så det är dom ni ser på bilden. Jag har alltså inte fått några nya än. Men det kommer väl det med. Förra gången började inte mina bristningar komma fören i vecka 32. Aja, nu var det inte det vi skulle prata om. Men här kommer bilden i alla fall.



Man börjar faktiskt se att det är en liten bebiskula. Tycker jag iaf. Men jag vet ju också hur min mage BRUKAR se ut när det inte är en bebis i den, hehe. Kanske bara ser tjock ut.. Hmm! Men den börjar bli riktig rund även med kläderna på. Det är lite roligt. Fastän det fortfarande är skrämmande. Hur sjutton ska man orka med två små bebisar? Nu är ju inte Tindra så liten längre..men fortfarande i blöjåldern! Men men, det ska nog gå bra. Finns ju många som har ännu kortare mellan sina barn och det verkar ju fungera. Men men, nu längtar jag bara fruktansvärt mycket tills den 3 augusti! Då är det dags för ul nummer 2.

Det var allt för denna gången och jag tror faktiskt att detta var allt för ikväll.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig .



Kan säga att visst är det tungt innan man kommit in i det sen går det bra med 2 tätta barn .

Jag gruvar med lite nu då jag kommer ha 3 små..

Men vet ju att det kommer gå bra.

Men jobbigt innan man kommit in i det .

Du kommer lösa det .

2009-07-20 @ 21:30:16
Postat av: PiinkY♥

Grattis till en till får man säga =) vet ni könet ännu ?

2009-07-21 @ 15:12:42
URL: http://annajunttila.blogg.se/
Postat av: Nina

ska ju synas fortare vid andra graviditeten har ja hört :D

2009-07-23 @ 12:26:49
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0