En mascara!

Ja jag måste få vara lite "inte jag" idag. Eller vad jag ska kalla det. Men jag MÅSTE bara få rekomendera en mascara! Så jäkla bra bara! Och det är denna:



Wonderlash waterproof mascara från Oriflame. Den står verkligen upp till sitt namn! Vattenfast utan dess like. Inte ens liiiite svart under ögonen blev jag. Nice! (Provade den i duschen och sköljde vatten i ansiktet.) Och den förlänger även ögonfransarna och verkligen separerar fransarna. Vill ni ha ett smakprov? Varsågod!



Den var superlätt att applicera också. Man behövde inte dra många borstdrag för att vara klar. Väldigt bra för mig som inte har tålamod att sitta och sminka mig i flera timmar, haha! Men men. Nu har jag tjötat klart om min älskade mascara. Men om ni är intresserade av att köpa den är det bara höra av sig! Jag kan beställa åt er! (Jag ska ju tydligen vara en såndär "säljare" för oriflames produkter. Är dock inget vidare på att försöka sälja!)

Nu ska jag gå och väcka min gubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0