En morgon nu igen..

Ja då har man orkat sig upp ur sängen ännu en gång. Helt otroligt, haha! För så trött som jag var imorse har jag nog inte varit på länge. Jag fick verkligen inte upp ögonen! Men till slut så vaknade vi ändå. Det var ju inte så lätt att sova vidare med tanke på att Tindra stod och hoppade och tjoade i sängen bredvid, haha. Så det var bara hoppa upp. Sen var det dags med välling och ny blöja för tjejen och jag hoppade in i duschen.

Sen ska vi in till stan tror jag. Jenny slutar jobba klockan 10 så vi får väl se om vi ska träffas i stan eller om vi ska träffas någon annan stans. Men jag vet inte var detta skulle vara. Men jag skickade ett sms till henne nu så vi får väl se vad hon svarar. Den i eftermiddag ska vi träffa Cissi också. Ska bli trevligt. Sen imorrn skulle vi väl ta en fika i stan med mamma. Sen blir det nog att ta det lugnt för resten av dagen. För sen ska vi ju åka hemmåt. Får väl se om vi stannar i Uppsala och sover över hos Martina med familj. Hade varit trevligt samtidigt som det hade varit skönt att komma hem direkt. Men vi får väl se vad Jesper tycker.

Nää nu ska jag kolla en snabbis.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Vill bara meddela att min blogg är igång igen efter flytten! Vill även önska dig en trevlig fredag.

2009-07-31 @ 10:35:09
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0