Fallens dagar och regn

Ja idag är det alltså tänkt att vi ska åka till Trollhättan. Först ska vi åka till babyproffsen och kolla om den vagnen går in i bagaget. Sen ska vi träffa en fotograf och sen ska vi gå på fallens dagar en sväng. Regnar gör det också. Men här spöregnar det inte i alla fall. Vi får väl ta med oss regnskyddet till vagnen. Sen har jag faktiskt kvar ponchon från Liseberg, hehe! Så jag får väl dra på mig den om det skulle regna allt för mycket. Tur att dom är så jäkla snygga menar jag, haha. Men först av allt ska vi då åka och plocka upp fröken Ohlson som ska åka med oss. Det blir trevligt.

Och jag kan lova er en sak. JAG ska äta en Langos! Det är ju så jäkla gott. Langos med ost, gräddfil och vitlök på. Yummie! Sen får vi väl se om man hittar något spännande på marknaden också.

Nä detta får bli ett kort inlägg, för nu måste jag hitta lite kläder åt dotra!
Ha en trevlig dag i regnet mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack, blir en kanon resevagn! :D



ska ni oxå köpa vagn idag =)

2009-07-18 @ 10:13:04
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hoppas att allt är bra med dig & bebisen i magen.Ha en skön kväll.kram

2009-07-18 @ 16:45:17
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0