God kväll!

Ja då var man alltså 3 personer fler och 1 person mindre i detta hushållet en vecka framöver, hehe. Ska bli trevligt. Så vi får se vad veckan har att utlova. Blir nog lite ändrade planer på fredag i alla fall. Blir nog inte skara utan det blir nog Liseberg istället. P.g.a sina skäl, hehe. Sen kanske vi eventuellt ska på en ridtur också. Kanske kan passa på medan Tindra är på dagis. Men vi får väl se hur det blir. Hade varit roligt i alla fall.

Nu har jag precis lagt Tindra med en flaska. Hon är så himla trött. Dagis är nog utmattande, hehe. Så det är ju full fart på henne hela dagarna. Jag hade behövt städa lite med. För det ser ut som ett bombnedslag. Fast det går rätt fort. Plocka upp lite efter Tindra och dammsuga och skura. Kanske kan göra det imorrn om vi inte åker och rider. Men vi får ringa upp till skansens gård. För ridningen blir i så fall där. För på uggelhult så hade dom bara ridning på torsdag. Och då kan ju inte vi. Aja, det blir nog bra.

Föresten..denna lilla sak kom våran katt hem med förut, haha! Lade den under trädgårdsbordet.


Nää nu ska jag ta och bädda ner Tindra ordentligt. Sen håller jag på att pinka i byxan, haha!
Ha en trevlig kväll!

P.s kommer nog bli lite halvdålig uppdatering denna veckan ;) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0