Goder morgon!

Jaa, god morgon. Känns som att jag vaknade ganska pigg och utvilad idag trots att jag inte somnade fören 12 inatt. Jag vet inte varför men jag blev helt enkelt inte trött! Jag låg och läste massor, men sen lade jag undan boken för att jag ville sova. Men tror ni jag somnade ändå? Nää skulle inte tro det. Så jag tog fram mobilen och surfade in på aftonbladet. Till slut började jag känna mig trött och lade undan mobilen. Precis när jag höll på att somna så vakna Tindra och grät. Happ, det var bara springa upp och ge henne nappen och snutten och trösta henne lite. Antagligen drömt. Men det gick över rätt snabbt. Och jaa, jag somnade väl om relativt snabbt jag med. Men det var tröttsamt.

Nu ska jag alldeles strax ta moppen och åka ner till matsäljarna. För jag glömde ju min jacka hemma hos fröken Ohlson när vi var där sist. Så hon hade snällt tagit med sig den till hennes jobb så jag kan hämta den. Nice nice! Så jag ska åka nu faktiskt. Sen ska jag packa färdigt resten av skiten som ska med.

Ha en trevlig dag på er!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja förstår det :P

2009-07-24 @ 09:14:52
URL: http://mammatillnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0