I vägen!

Hmm..jag har aldrig tänkt på detta tidigare. Men nu börjar magen vara ivägen när jag ger Tindra välling. För hon gillar att ligga nära och då trycker hon mot magen. Det är obekvämt för mig fastän jag inte riktigt vill släppa Tindra heller. För det är ju så mysigt när hon äter välling i famnen. Men jag får nog snart ge upp. För rätt som det är får man en armbåge eller en fot i magen också. Så jag får nog snart lägga henne bredvid mig istället. Tråkigt men sant.

Sen har jag börjat bli nojig. Jag vet att jag inte ens borde känna bebisen nu och speciellt inte varje dag. Men jag blir ändå nojig. P.g.a att jag inte känner bebisen varje dag. Men det är säkert ingen fara. Men ändå..nåja får väl se vad som sägs på ultrljudet. Jag kan ju säga att jag lär vara übernervös inför det. Men samtidigt kommer det bli spännande att se vad det är för liten grej där inne, hihi.

Nä nu ska jag försöka ta en snabbkik innan jag måste göra lillgumman redo för dagis.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0