Kan inte få sovmorgon!

Haha nää i detta hushållet kan man knappast få sovmorgon! Tindra leker och gapar hela mornarna så det är ingen idé att ens försöka, haha! Men men, jag lyckades sova till halv 9 i alla fall. En timme längre än Tindra. För hon vaknade tydligen halv 8. Men det var ändå skönt att bara få ligga kvar i sängen en stund. Imorrn ska jag ju försöka hålla Tindra någorlunda tyst så att Jesper kan få sova lääänge! För han ska nämligen börja köra imorrn och vill gärna köra så långt som möjligt utan att bli trött. Så han får sova hur länge han vill imorrn. Eller ska jag säga så länge han kan? Hehe. Fast han brukar ju kunna sova även om det skulle vara en orkester utanför sovrumsdörren. Men men, vi får väl se. Jag ska i alla fall försöka.

Får väl se om vi åker ner på fjorden en sväng idag med. Skulle väl tro det. Någon som vill hänga på? Jag funderar fortfarande på att köpa den klänningen. Men aa, jag vet inte. Jag ska i alla fall packa klart resten som vi ska ha med oss idag. Eller i alla fall allt som är torrt. Blir nog bra. Jag har ju faktiskt hela dagen imorrn på mig också så det är ingen brådska. Sen ska vi försöka städa av lite här hemma med. Ser ju ut som ett bombnedslag i vardagsrummet efter Tindras bestyr, hehe.

Nä nu ska jag försöka kolla mina bloggar och forum en snabbis.
Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon..Vad för film blev det i går`? Ha en skön dag.kram

2009-07-23 @ 10:11:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emma Palm

Tidiga mornar kan vara positivt, det känns som man får så mycket gjort... Men oftast finns det inget skönare än att ligga kvar i sängen! :)



Ha en bra dag!

Kram

Emma

2009-07-23 @ 12:23:13
URL: http://www.emmapalm.se
Postat av: Ohlson

Mena du att du nästan förstod att Elina (hon som sjöng) va en kompis? tänkte på din kommentar :P hehhe.



Ja det va alllt bra på fjorden

2009-07-23 @ 13:24:30
Postat av: Mindy

Allt är bra med oss denna dag...bättre med svanken men det kommer& går..men man får stå ut.Ha en skön dag.kram

2009-07-23 @ 15:25:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0