Lite bilder och sånt!

Ja nu håller bilderna på att laddas upp på http://MrsAnderss0n.bilddagboken.se men det tar ju sin lilla tid. Men här kommer lite andra bilder.

Kolla vad jag köpte idag!



Undra vad som gömmer sig här inne...någon som vill gissa? Annars kommer svaret här :P

 

Jo, det var en extern blixt! Så jäkla gött! Och den funkar svinbra måste jag säga! Jag är helnöjd! Och den var inte dyr heller. Nåja, hinner inte tjöta mer om den för Jesper står och stampar!

Ska bara visa en bild till.



Detta är alltså vårat 5 generationers kort. Det är 4e gången som vi är 5 levande generationer i rad med bara tjejer. Det är lite coolt faktiskt. Från vänster; Min gammelmormor Ingrid, min mormor Maj, jag och Tindra och sen min mamma Catharina. Som sagt, lite coolt. Detta kortet ska framkallas och förstoras. Sen tror jag att gammelmormor skulle skicka in det till Allers också. För där var vi med när jag föddes också. Men vi får väl se. Hon ska i alla fall få korten först.

Nä nu ska vi iväg en sväng.
Ha en trevlig kväll och glöm inte kika bilddagboken!

Kommentarer
Postat av: noami

hade då aldrig känt igen din mamma om jag träffat henne..skrattar gud så förändrad.

2009-07-30 @ 21:54:59
URL: http://noami.blogg.se/
Postat av: MalinO

Se där :) .. Det va kul att få se hur din mamma ser ut :)

2009-07-31 @ 18:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0