Men herre gud!

Shit vad tiden går foooort! Jag satt här och funderade på vad det var för datum innan jag kom på att ultraljudet som vi ska göra..det är NÄSTA VECKA!!! Shit säger jag bara! Tiden rusar ju fram snabbare än vad jag hinner blinka! Vad ska man göra för att sakta ner den lite? Snart är ju hösten här och snart..så är december här.."min" månad..den månaden som bebis nummer 2 är beräknad att komma. Hjälp! Jag hinner inte med.. Men vad ska man göra? Jag har tyvär inte den makten att stanna klockan när jag känner för det, även om det hade varit fräckt, hehe. Så nästa vecka alltså..aa..kan ju bara hålla tummarna på att allt ser bra ut.

Appropå det. Jag måste nog erkänna att jag har blivit lite gravidnojig. Jag är nog mer nojig denna gången än vad jag var med Tindra. Frågan är ju varför? Nu borde man ju liksom ha kollen på vad som händer och kommer hända. Men inte det. Jag har inte koll på nått och jag blir nojig för minsta lilla. Nu till exempel. Nu har jag inte känt bebisen på hela dagen och jag tänker direkt NÅGOT ÄR FEL! Men det är det säkert inte..det sitter i huvudet. Nåja, svaret får vi i alla fall om en vecka.

Nä nu ska jag fortsätta att se färdigt mitt program och sen ska jag kramas med kudden.
Ha en trevlig kväll och natt.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

åh tack..snällt av dig att säga så..

JA äckligt varmt är det

2009-07-01 @ 22:39:46
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: malin

Det är säkert för att du "vill" att det ska kännas som det gjorde med tindra ungefär. Men attdet är påe tt annat sätt nu liksom :P.. Du vet ju inte riktigt hur det ska kännas(det vet ju ingen) utan alla är vi ju olika lika så bebisar :P... hehe..

2009-07-02 @ 08:23:43
URL: http://imlicious.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0