Morgon igen..

Jaha, då var det morgon igen. Jag var verkligen inte trött igårkväll så jag kunde inte sova. Men jag kom äntligen i säng när klockan var 23.15 eller nått. Fråga mig inte varför jag inte var trött. För jag hade varit trött hela jäkla dagen. Vet inte när jag somna dock. Typ 23.40 eller nått sånt. Så nu när man vaknar är man skittrött! Aja, det är bara bita ihop. För idag har vi mycket på gång...

Först ska ju Tindra till dagis halv 10. Medan hon är på dagis ska vi åka och handla så att vi har någon mat hemma. Funderar faktiskt på att äta tacos idag. Men det hinner vi nog kanske inte. Eller aa..jag får se vad Jesper säger när han vaknar. Sen ska jag hämta Anna-Carin och company på tåget vid 14-tiden och då får Jesper hämta Tindra från dagis själv, hehe. Sen vid 15.30 så går Alex tåg, hon ska hem. Eller ska jag säga lögnerskan, haha!!! Så jag ska iaf köra ner henne till tåget. SEN kanske man kan slappna av lite, hehe. Så får vi väl se vad denna veckan har att bjuda på. Förhoppningsvis relativt bra väder, ultraljud och skara sommarland. Weii!

Nä nu ska jag ta och greja lite med Tindra innan dagis.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0