Morgon och huvudvärk

Ja jag måste nog ha drömt riktigt hårt inatt. För jag vaknade med huvudvärk. Hade så ont i skallen att Jesper fick kliva upp ensam med Tindra idag. Det var egentigen tänkt att vi skulle kliva upp tillsammans. Men han var så snäll och gick upp själv. Men nu känns i alla fall huvudet bättre. Huvudvärken är borta och det känns SKÖNT!

Så vad ska man hitta på idag då? Jag har ju inte varit utanför dörren än så jag vet faktiskt inte om det är varmt eller kallt ute. Är det varmt kanske vi kan åka och bada och sola någonstans? Någon som är sugen på att hänga med? För solen skiner faktiskt. Jag får nog gå ut och känna lite på luften innan jag bestämmer mig. Får ju se om jag kan få med mig min kära gubbe också. Men han är ju inte så mycket för sånt här travvel som att sola och bada längre. Det är så han säger i alla fall. Men vi får väl se. Om det följer med någon så kanske jag får med mig han också, hehe.

Nää, nu ska vi i alla fall ta ett litet röj här hemma.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hoppas du får en bra helg

Puss och Kram http://esth.blogg.se ♥♥♥

2009-07-17 @ 11:17:42
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0