Morgonen blev kort.

Ja när lillan vaknade imorse så tog jag upp henne, bytte blöja och sen lade jag henne i sängen med en flaska. Sen somnade vi om och sov till 9! Jag fick väcka Tindra. Det blev lite panik eftersom Tindra skulle vara på dagis igen halv 10, hehe. Men det löste sig ändå. Hon fick lite yoghurt innan sen kläder och sen gick vi. Inga problem. En sån här dag är man väldigt glad att man har nära till dagis. Nåja, det gick ju bra i alla fall.

Nu sitter man och funderar på vad vi kan hitta på idag. Jag väntar på att Jesper ska kliva upp så att jag får prata lite med han. Tänkte kolla hur han ska göra med mopeden. För han ska köra den till Trollhättan så att han kan få den fixad. Men eftersom det är så dåligt väder idag blev vi lite sugna på att åka till Göksäter. Och det regnar ute så jag vet inte om Jesper är så sugen på att köra moppen till Trollhättan. Nåja, vi får se vad han säger när han vaknar.

Nä nu ska jag vara social igen. Kanske återkommer senare.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0