Mysigt!

Ja det blev en bra dag idag ändå. Trodde att vi skulle sitta hemma och dega hela dagen, men så blev det inte. Nä efter att jag hade legat ute och solat i 1½ timme så skickade jag ett sms till Sofia, som vi bestämde i söndags. Sen åkte vi iväg till stan för att möta henne. Vi satt och käkade glass på ett fik och sen gick vi genom hela stan. Bara tjötade och hade allmänt trevligt. Det var ju så himla gött väder så det var svinskönt! Stötte ihop med Tomas också. Så vi stod och tjötade med han en stund.

Sen köpte vi jordgubbar för 20kr/förpackning. Det var inte illa pinkat, hehe. Med tanke på att dom brukar ligga på typ 30kr annars. Så vi köpte faktiskt 2 förpackningar. Så det ska vi gotta oss med sen när vi ska se på film. Bara jag och Jesper. För en gångs skull. Det är faktiskt riktigt skönt att bara få vara han och jag ibland. Nu ska vi rå om varandra i 4 veckor! Ska bli härligt att ha han hemma faktiskt. Även om jag vet att han kallar det för semester, hrm! Han tar nämligen ut PAPPADAGAR i 4 veckor framöver nu. Hehe! Nåja, det ska bli mysigt i alla fall.

Nä nu ska jag kolla en snabbis sen ska jag sätta mig lite med photoshop!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: malin

Tar han pappa dagarna som semester ? :O

2009-07-15 @ 09:36:59
URL: http://imlicious.fashionblogg.se
Postat av: malin

hahaha a tänkte väl de :P hHAHAHA.. men där fick jag allafall lättat mitt hjärta :P xD ahahah ..e.

2009-07-15 @ 12:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0