När ska hon sluta?

Ja när ska Tindra sluta med dessa dumheter? Hon äter när alla andra förutom jag ger henne mat. På dagis äter hon hur bra som hellst och igår när farmor gav henne så åt hon också hur bra som hellst. Men inte när jag ger henne. Spelar ingen roll vad jag ger henne heller. Fiskpinnar, köttbullar, köttfärssås, korvstroganoff eller vanlig burkmat. INGENTING. Hon får väl klara sig en timme till då så får hon smaka kyckling och pommesfrites som vi ska äta. Jag gav henne burkmaten bara för att det skulle ta sån tid innan våran mat blir klar. Men hon får väl vänta på den nu ändå. För nu måste hon in i ett bad. Jag gav henne nämligen hela matskålen för att jag orkar verkligen inte sitta och truga henne mer! Ni kan ju bara gissa hur hon ser ut nu va? HAHAHA!! Nåja..förhoppningsvis vänder det väl nån gång. Hon sitter i alla fall och försökte äta med skeden men nu slängde hon den på golvet. Nu är det händerna som gäller..

Sen måste jag ju säga att Jesper har en evinnerlig otur. Idag när dom var ute och skulle hyra film och handla så blev dom PÅBACKADE av en gammal gubbe! Som säger att nää men där stod ju inte ni när jag började backa, haha! Patetiskt. Så ja, dom blev alltså påbackade i hyrbilen! Tur att det inte var deras fel (och att försäkringsbolaget och alla sånna fattar att det inte var det) för då hade vi fått betala 15000 i självrisk..PLUS ALLT SOM VI FÅR BETALA PÅ VÅRAN EGEN BILJÄVEL!!! Jag blir tokig! Kan oturen aldrig ta slut??

Ääh nu ger jag upp och går och sätter dotra i ett bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0