Ont ont ont..

Ja då vaknade man ännu en morgon med huvudvärk. Vad är dethär?? Jag måste ta alvedon!! Men jag har bara en och en halv alvedon kvar så jag tror att jag måste ruscha till apoteket här någon dag. Aja, det blir nog bra. Men jag hatar att ha ont i huvudet! Det är nog bland det värsta som finns tror jag. Och inte nog med det så har jag gått och gjort någonting med min handled. Jag vet inte vad men den gör svinont. Det är höger handled till råga på allt. Jag kan ju knappt torka mig när jag varit på dass! Kanske borde kolla upp det? Men vad tjänar det till? Det enda dom kommer göra är att linda handen för stabilisering och sen är det bra. Kalla det en vrickning eller nått. Men det värsta är att jag VET att jag inte har vrickat handen. Men men, linda gör jag lika bra själv så det får vara så. Det går säkert över efter ett par dagar.

Vad händer idag då? Jaa, jag vet inte riktigt. Känner mig inte direkt uppskattad idag, hehe. Jag storstädade som sagt häromdagen. Men dagen efter såg det likadant ut på golvet igen. Vems fel är det? Jaa, det kan bara vara EN person. Hon drar fram värre än jag vet inte vad! Och hennes favoritleksak är en kortlek. Så det ligger kort överallt typ, hehe. Aja, det går ju i alla fall fort att plocka upp. Men vad ska vi göra sen? Vi måste i alla fall åka och lämna tillbaka filmerna på videomix. Sen vet jag faktiskt inte. Kanske hyra nya? För det är inget roligt väder ute. Visst solen lyser..för det mesta..men det blåser utav h-vete! Så det känns inte så skoj att vara ute i alla fall. Sen väntar jag ett telefonsamtal också. Så jag skulle hellst vilja sitta inne och vänta på det. Hmm..aja vi får se. Nu ligger Tindra och vilar och jag ska bara kolla datorn en snabbis sen ska jag käka lite frukost.

Så ni får ha en trevlig dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0