Orka, är allt jag kan säga!!

Orka vakna med ont i ryggen. Det är fan inte roligt kan jag säga. Hur ska man egentligen orka med dagen? Det värsta av allt är att jag inte "bara" har ont där jag brukar utan nu har jag fan ont från nacken, ner mellan skulderbladen och sen såklar där jag brukar ha ont också. Jag måste ha legat jävligt konstigt inatt. Men men, får väl hoppas att skiten snart går över..

Idag blir vi lämnade också. A-C och company beger sig till Stockholm. Lite tråkigt att dom åker måste jag säga. För detta gör ju att jag saknar norrland ännu mer nu. Och nu vet jag inte ens om vi har råd att åka upp med tanke på allt som hänt med bilen. Åååh jag blir tokig!! Att det ALDRIG kan få bli som man tänkt sig någon gång. Aja, vi får väl se.

Nää jag orkar faktiskt inte skriva mer just nu. Kanske skriver mer ikväll.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0