Resa eller inte resa, det är frågan.

Ja då har man precis pratat med farfar, hehe. Han är lite rolig och det är nästan så man skäms. Jag berättade nämligen för honom att det inte var säkert att vi kan komma upp med tanke på bilen och allt detta. Nu behövde vi ju inte betala bilen men alla andra kostnader runt omkring. Så vi måste ändå kolla över om vi verkligen kan åka. Då säger han att han minsan ska prata med min pappa om att skicka ner pengar till mig så att vi kan åka. Men shit! Det är ju liksom inte lite pengar så jag får ju dåligt samvete. Jag HATAR att "tigga" pengar även om det var HAN som erbjöd sig. Men vi får väl se. Han kanske glömmer bort att prata med pappa, hehe. Det vet man aldrig. Jag menar, han är 98 år (!!) så närminnet är ju inte det bästa längre. Fast ändå, han vill så gärna att vi kommer så det skulle inte förvåna mig om han faktiskt lyfte på luren så fort vi hade lagt på. Aja, vi får se som sagt. Jag vet ju ännu inte hur mycket pengar vi får från Jespers lön, föräldrapenning och min a-kassa. Det ska jag föresten logga in och kolla nu.

Det roliga är att om vi åker till norrland nu när det var tänkt att vi skulle åka. Vi kommer missa rätt mycket men samtidigt inte. Fjorden missar vi men samtidigt så har vi Piteå dansar och ler (som faktiskt är mycket bättre egentigen). Men men som sagt så är det osett om vi åker eller inte.

Nä nu ska jag faktiskt kolla a-kassan och lite annat innan jag går från datorn.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack ;p

Nej, inte ännu men nästa onsdag ska vi på ultraljud och det ska bli så spännande ;)

2009-07-15 @ 13:19:33
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Postat av: Jenny

SKYNDA! :D SAKNAR ER JUUU!

2009-07-15 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0