Så himla härligt!

Ja det måste jag säga. Men jag kan ju börja med att berätta vad vi har gjort hela dagen idag. För det blev full rulle från det att vi hämtade Tindra på dagis.

Vi tog bilen upp till dagis (nej det är inte lathet för det är närmare att gå till dagis än till garaget) för att vi skulle iväg direkt. Vi åkte till Stenungsund och hämtade upp Mikey och sen åkte vi vidare till Burger King. Jag har fan längtat efter det! Deras lökringar, pommes och hot cheese-dip. MUUUMS!! Så då blev man mätt i magen kan jag säga. Jesper och Mikey provade den där nya transformersburgaren och den var tydligen god, men speciell. Så vi var mätta och belåtna.

Efter det bar det iväg till Orust. Henån närmare bestämt. Vi åkte upp till Nixuz och körde en liten supricevisit, hehe. Han blev överaskad i alla fall, haha! Så då satt vi där och tjötade en stund. Sen åkte vi hem till Mikey och satt där så Tindra fick leka med lite barn. Fasst fiskarna var nog det mest intressanta av allt, haha. Men det har i alla fall varit full fart på Tindra både hos Nixuz och Mikey. Hemma hos Nixuz ville hon att man skulle hålla henne i händerna och sen SPRANG hon. Bokstavligt talat så skulle hon verkligen SPRINGA. Det var kul serni. Asgarv efter asgarv. Nåja, hon har då haft roligt idag i alla fall. Hon slockande gott när vi kom hem.

Men när vi kom hem så åkte jag direkt igen. Åkte och hämtade Alex. Egentligen hade vi inte råd med det men vi fick 200 kr i bensinpengar så det var lugnt. När vi kom tillbaka hit så bestämde sig jag och Alex för att åka och bada. Ta ett kvällsdopp. Så jäkla härligt kan jag säga! Vi åkte till bjursjön. Alltså så varmt och gott det var i vattnet. Men samtidigt så blev man avsvalkad. Jaa fy säger jag bara. Så himla skönt. Så man fick sig ju en promenad där uppe med. För vi parkerade vid södra sidan (tror jag) sen promenerade vi ända upp till norra sidan. Så man fick röra lite på döfläsket. Men dit ska jag åka fler gånger i alla fall. Svinhärligt! Och dit kan allt Tindra följa med. Vi kan ju ha med oss hennes badring så kan hon följa med på en simtur, hehe. Nåja, nog tjötat om det.

Nu ska jag faktiskt ta mig en liten kik och sen tror jag att sängen ropar på mig!
Sov så gott folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0