Så trött!

Ja jag är så trött. Det är ju lite annan luft här. Och jag har inte riktigt märkt av det fören idag. Så jäkla trött att jag bara vill sova. Så jag tror att jag ska lägga mig tidigt idag. Visserligen har jag lagt mig tidigt hela veckan men ändå. Har ju sovit halvtaskigt. Nåja, det blir nog bra.

Idag har man fått träffa lilla Johannes för första gången. Så söt unge! Det var skoj att träffa Nina med såklart. Och Nathalie och Lova. Men nu börjar jag längta hem. Hem till lugnet. Men det blir nog bra. Imorrn ska vi ju ut till stugan och då kan man ju faktiskt slappna av lite i alla fall. Ska bli spännande att se hur Tindra tycker om att åka båt. Vi har i alla fall hittat en flytväst också. Som var upp till 15 kg, så den blir perfekt.

Har fotat en hel del idag med. Men jag sitter vid fel dator för att lägga in dom. Och Jesper håller på att grejar med någon server på våran så ni får vänta. Och jag orkar inte greja en massa idag heller.

Sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0