Se där ja!

Ja vi åkte ner till fjorden en sväng till. Kollade på någon talangjakt en liten stund och käkade langos. Eller jaa, jag och Tindra käkade langos, Jesper käkade något grillspett i baguette. Inte blev det så många bilder heller. Jag hade inte riktigt motivationen för det. Men några blev det. Jag slänger upp dom på bilddagboken så klart jag skrivit färdigt. Vi gick även en sväng på tivolit. Fanns endel karuseller där som faktiskt såg rätt skoj ut, men jag kommer inte åka någonting där faktiskt. Funderar däremot på att springa upp på torget och köpa en klänning imorrn. Dom var svinsöta faktiskt. Men vi får se. Kostade dock bara 99:- men ändå.

Nu har jag även kommit igång med packningen. Det är inte så mycket kvar att packa. Bara lite kläder som hänger på tork och lite i tvättmaskinen. Sen sånna där sista-minuten-grejer som hårborste, mobilladdare, smink och linsgrejerna till Jesper. Så det känns bra att ha näst intill allt klart! Och det kan jag packa ner imorrn eller på fredag på dagen. För vi åker ju på kvällen. Gött värre!

Nä nu ska jag ta en snabbkik och ladda upp bilder och sånt! Sen blir det filmtime!
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0