Tatueringen är gjord!

Ja nu är Jespers tatuering gjord. Den blev skitfräck! Tack Anki! Jag ska visa bilder på den sen men jag glömde kameran i bilen så jag tar in den senare. Då ska ni få se. Jesper blev nöjd i alla fall och det är väl huvudsaken? Fastän han fick jäkligt ont på slutet, hehe. Jag tyckte mest det var kul att få jävlas med att han hade ont. Så nästa gång vi åker till Piteå ska han göra nästa. På andra vaden. Då blir det ett samvete, hehe.

Nu ska vi alldeles strax åka till heden och hälsa på Pelles mamma och pappa. Det var ett tag sen man träffa dom så det ska bli trevligt. Men först ska vi äta lövbit och pommes. Mumma! Så jag måste faktiskt avsluta här nu. Men jag lovar att återkomma med bilder senare!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anki

Så lite så ;) huvudsaken han är nöjd så är jag glad...

2009-07-26 @ 16:13:08
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0