Tomt var det här!

Ja nu var det tomt i huset kan jag säga. Det är så tyst och lugnt. Till och med lillan har somnat. Tröttfisen. Men vad ska man göra nu då? Vara deprimerad över bilen, pengar och att förmodligen inte kunna åka till norrland. Det suger hästpung kan jag säga! Ursäkta mitt språk men jag kan inte undvika att jag är på allmänt pissigt humör just nu. Varför ska allt hända på en och samma jävla gång?? Ajaaa det är ju inget vi kan råför. Det är ju inte direkt så att VI har förstört bilen heller. Men men, imorrn blir det till att bo i telefonen i alla fall. Jag vet vad jag hade behövt nu..

Jag ska sätta mig och skriva ett mail nu. Har suttit och mailat med en kvinna om en hund nämligen. Dock ingen bamsevovve utan en hund som näst intill är mindre än våra katter, hahaha! Men vi får se. Blir nog inget. Det är en hund som hon vill ha ut på foder ett tag så det blir ju inte våran direkt men eventuellt senare då.. Men vi får väl se. Jag lämnar detta osagt än så länge.

Nä får sätta mig och maila nu.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0