Vagnen beställd!

Nu har vi precis kommit hem från Trollhättan. Nu är vagnen beställd i alla fall. Det blev en babytravel i färgen oliv med en svart liggdel. Jag blev i alla fall riktigt nöjd. Det tror jag faktiskt att Jesper också blev. Det är en riktigt fin vagn. Det enda negativa jag kan komma på är väl att det är lufthjul på den. Men jag vill gärna ha det bara för att det känns som att vagnen går mjukare då. Nåja, dock kan det ju bli punktering. Men det får man väl leva med i så fall. Det blir nog nice detta!

Fick även hämta mopeden från verkstad idag! Det var ju bra. Då åkte vi inte till Trollhättan heeelt i onödan. Och det var ju tydigen inte ett fel på den. Bromsen bak var helt oval, så den har han slipat till. Sen var det något med kröken, kommer inte ihåg vad men den grejen gjorde i alla fall så att hela motorn ströp. Sen var det någon ventil med men det var obetydligt. Så nu funkar den bra. Jesper har inte kommit hem ännu. Det tar ju en stund att köra från trollhättan på en eu-moped, hehe. Nu funkar även bränslemätaren, wohooo! Haha! Herregud.

Nä nu ska jag börja med maten!
Det blir texasbiff med pommes idag! Då blir Tindra nöjd med eftersom hon får pommes, haha!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad skönt att ni har beställt vagn och att det är klart, dom är så fina.

Skönt att moppen är klas tycker dock synd om Jesper som får köra den hem =)

2009-07-20 @ 19:20:45
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0