Varmt och äckligt.

Ja visst är det härligt med varmt och fint väder. Men det hade gärna fått vara lite skönare i luften. Lite svalkande vindar och inte fullt lika kvavt. Då hade det varit toppen och då hade man ju kunnat vara ute med Tindra. Nu kan man ju fan inte gå ut fören efter 16 eller nått. Så vi fyllde i alla fall poolen så att Tindra fick svalka sig lite. Och det gjorde gott för henne. För nu är hon mycket piggare och gladare än förut. Man såg riktigt hur hon led. Men hon dricker mycket och det är bra. Det märks i alla fall på hur mycket hon kissar, hehe.

Innan vi gick ut lekte vi lite vid spegeln i hallen. Hon älskar verkligen sin spegel. Hehe. Så jag tänkte bara visa en bild.


På den bilden ser man även att hon står helt själv, hehe. Hon har börjat göra det mer och mer nu. Så det dröjer nog inte länge fören hon går.

Denna bilden som kommer nu tyckte jag blev lite fräck bara, hehe. Hon spanar in sig själv..


Eller rättare sagt så spanar hon in leksaken i spegeln, haha!

Fan vilken magknip jag har just nu. Får nog lägga mig på soffan en stund tror jag..
Får se om jag skriver mer sen..

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0