Vecka 17!

Ja nu har man ju gått in i en ny vecka igen också. Lustigt värre. Jag tycker att tiden verkligen SPRINGER iväg. Men jag tycker att min mage står stilla i tillväxten. Så klart blir man ju nöjig över det också. Så nu längtar jag ännu mer till ultraljudet som blir på torsdag. Ååh jag hoppas verkligen att man kan få en tjuvkik på könet med, hehe. Längta längta. Jag mår fortfarande bra. Kan må illa någon gång ibland fast det kan ju bero  på värmen också. Det var man aldrig. Men jag kommer nog inte ta någon mer magbild fören efter ultraljudet då jag vet om allt står rätt till eller inte. För jag tycker verkligen att min mage är mindre nu än när jag var gravid med Tindra. Den kanske har stannat i växten? Hrm.. Äh, det är säkert bara jag som tycker det.

Jag har endel bilder att gå igenom idag också. Jag ska sätta mig med det så fort jag får lagt Tindra för natten. Så att jag kan sitta ostört och försöka greja. Får väl se hur väl jag lyckas med det. Jag är ju då inte vidare bra på att redigera bilder. Fast det enda jag ska/kan göra är väl att skärpa upp bilden och cencurera nummerplåtar. Så det blir nog inga större bekymmer.

Nä nu ska jag gå och fortsätta med maten.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
/ Malin Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0