Äntligen!

Äntligen kom min väska! YES! Nu ska jag bara gå och vänta på det där jävla uv-filtret, men det kommer väl i slutet på april eller nått, jävla skit. Nåja väskan har kommit, det är huvudsaken! Kolla här.





Jag är fetnöjd måste jag säga! Den var så himla snygg! Och så är den alldeles rosa innuti. Jag måste också få säga att min kamera ser otroligt liten ut i den stora väskan, haha! Men men, så jävla bra. Man får plats med svinmycket i den. Usch nu kommer jag på mig själv att låta som ett barn på julafton, haha!

Jaja, för att lämna väskan nu så var vi i alla fall på öppna förskolan förut. Var bara där en liten stund. Känner mig lite borta där faktiskt. Men efter ett tag satt jag allt och tjöta med en massa mammor. Och alla berömde Tindra på att vara så duktig på att ta sig framåt och att det gick så fort. Hon fick även beröm för att vara så himla social och inte alls blyg. Det värmde i mammahjärtat kan jag ju säga! Och det syns på Tindra att hon trivs där. Att få leka med massa andra barn. Sen idag hände det faktiskt en sak till på öppnis. Tindra kryper bort till "myspölen" där dom brukar ha bollarna till bollhavet i, hon krälar upp på knä och sen STÄLLER HON SIG UPP!! Jag blev lite chockad. Men det var lite kämpigt, för om jag tycker att vi har halkiga golv här hemma så är det ingenting jämfört med på öppna förskolan. Men hon gjorde det i alla fall! Sen gjorde hon det en gång till efter det, hihi. Hon har blivit så duktig.

Nä nu ska jag sluta skryta om min duktiga dotter, haha! Jag kanske bloggar mer sen..efter träningen eller nått.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Jag är 18 och Oliver blir ju 9 månader på fredag, usch va tiden går fort!!

2009-03-24 @ 16:43:29
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Har du många kompisar som har barn som du brukar umgås med?

2009-03-24 @ 20:16:04
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Lucia

sv: då måste jag ju säga grattis i efterskott. jag vill också gifta mig någon gång men framtiden är svår att veta :)

2009-03-24 @ 20:21:18
URL: http://luciaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Mia-Pia

tack så jätte mycket :)

2009-03-24 @ 21:56:35
URL: http://xmariias.blogg.se/
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. (lägger upp nya den 25e varje månad) Fria att kopiera och besvara till din egna blogg så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre! :) Välkommen in!

2009-03-25 @ 00:41:31
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0