Bingolotto

Ja jag har inget bättre för mig idag. Så jag gick in och köpte 2 bingolotter på nätet. Så hade jag en 20a till så jag spelade en bingo på nätet, vann 116 kr till..då pratade jag med Jesper som sa KÖP 2 TILL! Så nu sitter jag här i min ensamhet och har 4 bingolotter att spela på, haha. Fan ta dom om jag inte vinner åtminstonde på en! HAHA! Aja det blir nog bra.

Idag fick jag äntligen tränat lite med. Eller aa, den träningsvideon var bara på 20 minuter typ. Men det var rätt roligt och man blev varm, men jag hade tänkt köra igenom den iaf en gång till, men då började min lilla grinlisa gnälla. Så jag fick sluta. Och nu ska jag som sagt spela bingo. Men det blev lite träning i alla fall. Sen busade jag med Tindra som träning med, haha. Hon flög upp i luften och fick agera tyngd på mina ben.

Nä nu ska jag fortsätta spela bingolotto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0